Dagen

Idag på varmköket blev Eddie lite besviken på oss och det kan jag förstå vi kanske inte sa gå in mer på det men maten vi gjorde va såååå god. När jag kom hem så körde jag och mamma in till stan kollade lite och jag gick och träffa putte va med honom till klockan halv sex sen åkte jag hem. Är lite sjuk med det suger som fan har sjukt ont i halsen men jag överlever kanske..


Gillar dessa glasögon som fan!!!!

Nu ligger jag i min säng och kollar på tv ska gå ner och göra honungs vatten så min hals inte gör så ont. Sen blir det ringa älskling och sova tidigt för ät svin trött. Morgondagen har jag nog förhoppningsvis goda nyheter.

So keep reading

Kommentarer
Postat av: NathalieSibelius :)

Sjukt fin bild :) <3

2009-12-10 @ 20:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0