Dagen :)

Jag och Alexandra gick upp vid tio i 7 fast vi började kvart över 12 för vi skulle kolla lucia. det va värt det. Vi fixade oss åt sen fick vi springa till bussen va lite busiga så vi tog skolbussen, när vi kom fram gick vi till idrottshallen.

Det va så mycket bättre än vårt lucia på tånga alla sjöng fan bra.


När det va klart tog vi bussen till vår skola åt lite sen drog vi upp till salen vi skulle ha lektion i och satt och softa. Jag och Alexandra ringde lite samtal samtidigt tårar från oss båda (a) lite töntigt kanske men söta är vi ändå. Sen kom så klart alla goa från vår klass.

Men den goaste idag måste ju fan va Maja


Eddie är fan den bästa av dom alla, och Elin ville inte va med...



Inte Alexandra heller Maja som e med igen söt e hon :)


Sen tog jag Elin och Michan bussen till Falkenberg vid halv 4 när vi kom fram hämta mamma mig och vi köpte gran.

Jag lovar ska bli bättre på att lägga upp.

Keep reading

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0