Dagen :)

Heeej ni kanske ser att jag har ny bild på bloggen. Tänkte att det kunde va lite kul nu när det är jul :)
Joel hjälpte mig med detta så klart han är mycket bra!
Idag har vart en super bra dag :D
På matten idag gjorde jag provet det känns som om det gick bra typ.
Sen kommer AAAASS gulliga Alexandra med en tidig jul klapp så jäva söt denna fick jag



Är seriöst förälskad åå jag önskade mig den sjukt mycke Alexandra är bäst!!!
Sen efter matten satt jag Joel Elin och Alexandra kvar i salen och hade fett skoj. Vid 20 i ett började jag gå mot busen till tåget, där Mackan Patrik och Mikael satt och vänta för att de missa tåget innan ( mohahahha).

Bilder från tåg resan hem:


Lilla söta Patrik gillade det som kommer på nästa bild som ni ser ;)


HAHAHA


Men Mackan va sten seriös.


HAHAHA kanske inte va riktigt så men kunde vart. Jag och Mackan skratta som fan, sen när jag störde honom när han prata i tel så putta han ner mig från sätet så jag dunka huvet i stolen på andra sidan gjorde ont -.-
Men efter som det va Mackan förlät jag honom.

Keep reading

Kommentarer
Postat av: Ellenor

Vad önskar du dig i julklapp? :}

och vad är ditt bästa julklappstips? :'D



Ha en bra dag!

2009-12-02 @ 14:47:43
URL: http://lipsticksex.blogg.se/
Postat av: Rebecca

hehe söt header ^^

2009-12-02 @ 14:53:31
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0