God natt :)

Nu ska lilla Sandra försöka sova klockan är lite mycket behöver min skönhetssömn ;)
Imon är en ny dag. Ska träffa min underbara pöjkvän då LYCKA. Här är en bild och lite dikter som jag fixat nu de senaste timmarna. God natt sov gott :*



Vi delade på ordet kärlek. Jag tog kär och du tog lek

 

A heart is not to play with,

a heart is not a toy.

And if you want to break it,

so give it to a boy.

 

Den som älskat kan ej glömma, den som glömt ej älskat har.

Den som älskade men glömde, visste ej vad kärlek var.

 

Blir du älskad, älska tillbaka.

Blir du sårad, såra ej igen.

Blir du glömd, låt så vara, säkert finner du en bättre vän.

 

Keep reading


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0