Hemma

Idag efter skolan så fikade jag med Michan skulle haft bilder men när jag skulle ta kort dör ju så klart min kamera. Så jävla typiskt jaja så går det när man använder den för mycket.
Vi satt och prata om det mesta riktigt mysigt efter som jag inte träffat henne på ett tag.
Följde henne till bussen vid 20 i fem sen gick jag mot tåget.



Men nu är jag hemma.
Gick från stationen idag för det va så gött väder och lite för att jag inte ska träna ikväll (a).
Har tänkt på en massa idag på både bra och dåliga saker. Lite jobbigt men men sånt är livet.
Ska jobba lite matte nu så bloggar lite senare när jag har fattat matten efter som jag ska ha matte prov imon kan det va bra att fatta, för vår matte lärare blir typ arg om man inte klarar det. Han är sjukt läskig.

So Keep reading

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0