Morgondagen

Imon blir det skola sen gekås med Casandra Alexandra och förhoppningsvis Maja skoj sko.
Så kommer inte blogga förens sent typ om jag inte tar med datorn har inte bestämt mig än :)
På kallköket imon ska vi gör julgodis :D Fett gott sa det bli fast vi får typ inte det för vi ska sälja. För vår klass är så jävla grym och gör så goda grejer.
Älskar min underbara klass :)



Nu kollar jag på efterlyst,
Har ni hört eller sett nått ring då 087020090. Hahaha har kunnat det sen jag typ va 11 söööt är jag. Saknar min pojkvän som jag inte träffat på länge nu keligt och jobbigt som bara den... Ska nog ta och ringa  honom när jag har skrivit klart. Nu vet ni det oviktig fakta men ändå.



Jag gillar vädret och denna bild saknar även kvinnan i mitten som är världens underbaraste!!!
Måste träffa henne nästa vecka och en massa på lovet för kommer typ avlida annars. Och den blonda söta tjejen som heter Elin ska färga håret brunt idag eller så har hon gjort det ska bli kul att se henne imon. Jaja ska sluta skriva massa nu.

Hoppas ni får en fin kväll
Keep reading

Kommentarer
Postat av: JULIA JANSSON a.k.a kvinnan i mitten

älskling, jag saknar dig som attan, vi MÅSTE ses snart.

hur blev elins hår?! <333

2009-12-06 @ 19:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0