Söndags :)

Ja i söndags så åkte jag Putte mamma och min bror till halmstad vid typ halv 1. Gick i stan till 4 sen åkte vi till mammas kompis och fikade där. Efter det så åkte vi hem och mellan landade;) på donken va as hungrig och skit sur för att jag inte fått någon mat i mig. Men sen när vi kom hem åt vi och jag packade inför Åleds turen. Sen när jag va klar så hopa jag och Putte in i bilen, först körde han och hämta Rebecka sen Adde. När vi kom hem till Putte vet jag inte vad som hände med mig skratta som fan och kunde inte sluta hahahaha fett kul va det. Sen körde han mig till bussen.
Efter en stund men bussen så va jag i Åled där Alexandra stog och väntade :) vi gick hem till henne och åt.

Sen målade vi naglarna mitt blev så här:

Röda så klart skulle ju på lucia så fick ju ha lite julstämning ;)

Sen gjorde vi såna här grejor med våra pöjkars namn på:

Alexandra + Andre Sandra + Putte Det gillar vi

Efter det så försökte vi komma på någon film att se på det tog ett tag men sen blev det till slut Gustav. Alex poppade popcorn till sin far som blev lyckade sedan till oss... vilket hon lyckades bränna 2 gånger hahaha. Sen fick då Alexandras mamma rycka in och ficka dom.

Film + popcorn + äppeljuice = Lyckat


Keep reading

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0