Dagen :)

Middagen blev lyckad med bra sällskap och allt.
Maten smakade bra och efter vi hade ätit så slutade vi.

Här är lite bilder från restaurangen




Sen innan jag tog bussen hem så gick vi lite på stan och prova kläder :)
På bussen hem läste jag själv klart min älskade bok som jag är beroende av "Om jag kunde drömma" som den heter :)
Och har läst ända från att jag gick på bussen tills nu.
För ska hjälpa min bror med läxa duscha håret och förbereda inför träning.

Bild på mig och Maja när vi gick på stan :)



Nu ska jag dra men vi hörs ikväll puss puss på er.

Kommentarer
Postat av: gissaaa? :D

jag vill jag vill jag vill ha en sån jacka du har på dig!!!

2009-11-18 @ 13:58:46
URL: http://www.caszzhot.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0