Första advent :)

Nu kommer lite förklaringar här :)

Torsdag så fikade jag med tjejorna.
Det va jätte mysigt tills min plånbok blev stulen...
Hatar äckliga Falkenberg.
Så kände inte för att skriva.

Bilder:











Sen Fredag började dåligt, blev anklagad för en jävla massa skit...
Det blir ju så när man lyssnar på falkenbergs rykten..
Trodde inte jag skulle kunna ha kul men mina Underbara Flickor fick mig att må bra och glömma bort det värsta världens bästa kväll blev det :D
Älskar er och hoppas på att vi kommer göra nått som e lika kul snart igen :)

Så där har ni anledningarna till att jag verkligen inte orkade men
But im back ;)

Igår sov Putte hos mig vi gjorde pepparkakor.
Idag och klockan 12 gick vi på jul skyltningen mysigt mysigt.
När vi kom hem fixa vi det sista för att fira min bästa bror som fyller år imon.
Grattis till honom

Imon blir det skola saknat alla som bara den :)
Nu ska jag ringa min bästa vän så vi hörs
Sen kommer min blogg bli mycket roligare med lite jul tips
So keep reading

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0