Dålig uppdatering jag vet..

Men jag kunder verkligen inte blogga igår ska berätta vad vi gjorde :)
Igår: Vi gjorde ju tårta till Johan för idag fyller han år men vi fira honom igår Grattis! Sen kom Fidde och hjälpte oss lite me tårtan fan va snygg den blev. Jaja men sen när vi kom till Johan fixade vi oss sen kom Adde och Johan så då åkte vi för att hämta Ronja Pontus och Fidde. Sen så skulle vi till ett berg som jag glömt namnet på ute vid veka men världens finaste utsikt, när vi va där uppe fick Johan öppna de små presenterna som vi köpt han fick bland annat disktrasor för att han sög på dem när han va liten ^^ Efter det så skulle vi ju då gå ner för detta berg fy fan va jobbigt och brant det va eller! Va nära på att ramla flera gånger men Johan fånga mig haha fy fan va kletigt det va! Men när vi väl kom ner så åkte vi till Johan Svensson och åt tårtan. När vi gjort det blev det donken! Haha
Nu kommer lite bilder och filmer på denna underbara kväll!




Grattis Johan!


Donken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0