don't ask, i will tell

Många undrar hur det är just nu och vill veta en massa så nu tänkte jag skriva hur mitt liv ligger till om ni inte är intresserade så behöver ni inte läsa :)

Jo jag va hos soc förra veckan, tror det var i torsdags och då sa dom att de hade hittat en fosterfamilj till mig.Först sa jag nej för det känndes läskigt utan att ha pratat med dom själv eftersom jag känner dem och även min mor. Men sen ringde Johanna och förklarade lite mer för mig och fick mig att ändra mig vilket jag är glad över :) Så nu är det så här att jag ska go hos min gamla granne Marie vilket ska bli mycket skönt. Har vart och hämtat mina saker hemma hos mamma och börjat flytta in eller vad man ska säga så när jag kommer hem så kommer jag bo hos Marie. Det har verkligen hänt så mycket bra saker nu på sen sommaren så jag vet inte riktigt hur jag ska hantera det, brukar alldrig va så att så här mycket bra som händer mig så om jag inte har pratat med er om detta så är det för att det har vart så mycket att ta in. Ska även till Turkiet mer Marie och dom den 21 vilket jag fick reda på i fredags sjukt gött ska det bli men man känner ju sig lite på haha men dom har sagt att det är okej :) Det var nog det mesta skulle jag tro. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0