Hitta massa gamla texter :)

Som jag skriv för sjukt länge sen tänkte skriva några av dem, kom nu ihåg att det var ett bra tagsen ;)

Ser du regnet som faller utanför ditt fönster, Det är så mina tårara rinner.
Ser du hur mörkt det blir när solen just gått ner, Det är så mörkt det blir när jag faller.
Ser du hur den blomma du glömt vattna vissnar, Det är så jag ser ut varje gång du lämnar mig.

Ta aldrig någon förgivet,
en vacker dag kan ha sina dåliga sidor.
Så kan även en person se ut.

När solen stiger upp är det en början på nått nytt.
När solen går ner vet man att dt är slut.
Så ge aldrig upp för en ny dag är början på nått nytt och den blir vad du gör den till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0