Skriva av mig lite


Ja jag vill först säga att kärlek och killar SUGER!!! :) Sen att äkta vänner äger spelar ingen roll hur mycket man bråkar man kan bli samms ändå vilket är skönt. Jag har inte så många sådana men just nu vet jag att jag har fått en till som verkligen betyder sjukt mycket för mig! Hon är som en stora syster för mig :) Och jag har saknat henne detta sommarlov men ska bli sjukt kul att börja träffa denna underbara person igen hon e så lik mig vi gillar samma saker vi båda är den där pojkflickan om ni vet vad jag menar vilket är sjukt gött, hon får mig att skratta och bara känna mig trygg och go :)
Jag har inte så mycket mer att berätta eller säga haha men ville bara skriva ut lite specielt det första haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0