Hemma :)

Vart en super kul dag men mina små flickor :) Shoppat en massa mycket skratt och mobbning hihi. God mat och gott sällskap. Vi tog tåget vid 9 sen tog vi tåget hem vid 5. Haha lite goa kommentarer --->
köper biljetter Gabbi: Sandra va kosta din biljet. Sandra: 75kr. Gabbi kollar ner på sin ( kostar 110kr ) : Men varför kostar då min så :O. Sandra Maja skrattar som fan : Hon/jag ska till Falkenberg xD.
Vi Sitter på tåget från gbg till Halmstad Gabbi: Men vilket tåg tar du sen då Sandra? (helt seriös ). Vi knäcker oss igen Sandra: Jag hoppar av i Falkenberg gumman hahahaha..

Lite bilder:








Kläder/accessoarer jag köpt idag









Kommentarer
Postat av: Gabbi

och nu får du mig att framstå som ett pucko! hämnden är ljuv ;)

2010-12-27 @ 22:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0