Huset :)

Okej igår va jag hos Curt och firade lite jul och tog lite kort på huset ska jag flytta i typ januari så jag tänkte ge lite smak prov och förklara lite :) Ja de finns lite mer rum än de som jag tagit kort på, det finns 4 sovrum 4 eller 5 toaletter ett stortkök och ett litet, sen uterummet vardagsrumet vinkällan tvättstugan ja och baren :) Mycket fint är det och Curt är riktigt trevlig och har världens sötaste lilla hund och vi ska nog inte gå in på bilarna för då dör jag omg vilka snygga bilar asså ^^

Kök/julmat

söta lilla mimmi

Min outfit




Vinkällan :)



Brasan i uterummet :)

badkaret finns även bastu

och sista korten jag har är på Baren



:)

Kommentarer
Postat av: .........

Vågar du inte stå för att du är socbarn ?Är det inget du vågar ståför när du skall bo hos en gammal gubbe?

2010-12-26 @ 14:57:43
Postat av: .........

Vad säger socialen om detta?

2010-12-26 @ 14:58:27
Postat av: .........

Väx upp för fan... Vad du tror att du är något ......

2010-12-26 @ 15:09:09
Postat av: Marcus Robertsson

Om det är någon som borde växa upp är det den som inte änns skriver sitt namn utan använder sig av "......" men man kan nog lista ut vem det är. Så here it goes, väx up!

2010-12-26 @ 19:15:20
Postat av: casandra

haha mackan! så jävla rätt!

och seriöst " ....... " människan, om du inte tycker om sandra, håll det för dig själv, sköt ditt eget liv. sandra sköter sitt liv och lever det hur hon vill. och jag tror, eller rättare sagt vet att hon inte bryr sig om vad du har och säga. så gör oss alla en tjänst. shut the fuck up.

2010-12-26 @ 20:03:26
URL: http://www.caszzhot.devote.se
Postat av: JULIA JANSSOn

punktpunktpunkt människan.. hahahahaha.. ingen aning..

ja harregud

2010-12-26 @ 22:18:13
Postat av: Jag är jätte arg nue....... FÖRBANNAD SOM BARA DEN!

1. Dolt namn

2. Dina kommentarer går inte ens ihop.

3. Vart vill du komma?

4. lite avundsjuk? :)

5. Skriv det på din panna

6. ok.

2010-12-27 @ 01:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0