:)

Denna helgen har vart super bra, är sjukt seg idag har precis duschat mitt hår ska se hur det ser ut med lockigt. Imon är de tyvärr skola bläää men har en bra vecka framför mig. Måndag: träffa alla i klassen och kommer bli mycket snack om i fredags, Onsdag 4månader med Putte, Fredag: aros fortet med klassen, Söndag: ja det vet la alla att det är alla hjärtans dag :)
Så man blir lite pigg på att gå till skolan ändå. Även på att sova tidigt idag ska gå och göra det när jag bloggat klart.
På tal om typ inget x) så har jag typ börjat lyssna på så här lugn musik det är så gött man blir liksom pigg och typ ja jag vet inte men det är så soft typ som denna låt:


Eric Church - Carolina

Mycket bra låt.
Nej nu ska jag fixa allt efter i natt x) Hörs imon.



Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0