Hej :)

Idag så va jag i skolan till 11 sen tog jag tåget hem as gött att komma hem och softa men tyvärr ska man ju på gitarr halv 6 bläää är as seg idag.
Blev även lite planeringar inför helgen med Sofie efter som killarna är som de är ;)
Förfest på fredag och lördag skulle jag tro sen när killarna åkt blir det nog film.
Jaja jag kommer nog blogga om det ska ni se.
Jag lovar även att blogga bättre men e man fast så e man jag kan inte slita mig ifrån boken det går ba inte ni som läser eller läst förstår vad jag pratar om, har snart bara halva boken kvar då blir jag duktigare när det gäller bloggningen.
Nu ska jag sluta babla på här ha en bra dag Puss


Kommentarer
Postat av: s

det kommer bli nice på fredag :))

2010-02-17 @ 16:52:52
URL: http://soofiiiiiiiiiiiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0