Skriver av mig lite.

Är det något jag verkligen hatar här på jorden så är det cancer och alla andra obotliga sjukdomar. Det är inte rättvist alla borde få liva sitt liv fullt ut det borde ju finns ett botemedel det kan inte bara va obotligt det går inte det är inte okej set ska inte fungera så. Jag vet inte varför jag är så berörd av det men det är något jag verkligen inte klarar av och när unga drabbas av det får mig att bryta ihop totalt. Jag försöker att vara stark och inte gråta framför dig men jag vet inte vad som händer med mig jag är så svag när det gäller sånt börjar gråta så fort någon nämner det. Det är inte säkert än men jag blir så arg på att det inte finns något att göra! Det är så många som drabbas inte bara den som blir sjuk utan så många omkring.. Jag skulle kunna offra mig själv för att dom skulle hitta ett botemedel.. Hatar det!

Förlåt men va ba tvungen att skriva av mig.

Vi kommer klara detta du och jag tillsammans allt kommer att gå bra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0