Underbar!

Sitter hemma och läser helt inne i min underbara bok Ljudet av ditt hjärta, och som det står på backsidan så står det att den är vansinnigt beroendeframkallande. Och helt fantastiskt underbar ska ni vet!
Kan verkligen inte sluta läsa har läst nu sen tre och kommer läsa när jag bloggat klart med för den delen :)
Längtar som tusan tills filmen kommer lycka säger jag bara. Är typ helt slut idag måndagar i skolan är så jobbiga man jobbar på så mycket då tänk er det två värsta lektionerna ni vet sätt dom på samma dag och öka varje lektion till tre timman haha min måndag det, men det konstigaste är att man faktiskt jobbar.
Nej nu kan jag inte skriva mer min bok ropar på att bli läst :)



Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0