Allt och inget


Ja en ny kategori om ja allt och inget så tänkte börja den nu för vill skriva av mig :)
Och idag handlar allt och inget om falska personer. Stör mig sjukt mycket på att alla nu förtiden är falska tycker det är töntigt att man inte vågar vara äkta, men man märker ju på de som försöker och de som inte. Har lärt mig nu att inte ge alla en chans de jag känner mig osäker med och ger mig "dåliga vibbar" ska jag ba skita i för de är inte värda uppmärksamheten för det är det enda dem vill åt så jag säger SKIT I FALSKA AS ;) haha kanske inte ska va så hård men ändå. Liksom de "vänner" som typ säger hej när ni ses på stan och har det där riktigt falska "heeeeej" skriket och som bara finns för skvaller eller utnyttjning. Det är ba inte okej... Men ska börja lyssna på mina riktiga vänner mer om "dåliga vibbar" så får vi se hur det går fram över. Har klarat mig med mina riktiga vänner mellan 12 till 6 år så ska nog klara mig ett bra tag till ;)  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0