Happy!!!

Min dator är fixad och allt är kvar KÄRLEK aaaaaaa! Är överlycklig ni fattar inte :D
Aja nu ska jag börja skriva här :)

Tisdag: Så blev det att va med Mackan och Peter vi satt uppe på tångas idrottsal och kollade på nått skit fan va kul det va men sjukt läskigt att komma upp!

Sen hände det inte mycket förens till 
 
torsdag: Då åkte jag och Casandra på en fest först fast det sög ganska hårt så vi drog vidare för att träffa killarna :) Sen blev det hem. 

Fredag: Va en sjukt gooo dag! Började med att jobba själv i köket, sen kom min underbara lilla Alexandra till mig :D Vi åkte och träffa min bror och tog en sväng med båten när hon hade åkt så blev det hem till Joe och kolla film :)

Idag: Så ska alla tälta :D

Söndag: Konfa träff!

Bilder från allt:







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0