Här e jag :D

Kom hem igår men va så sjukt trött så orkade inte blogga :)


Men jag har vart hos Maja i smålandsstenar! I tisdags när jag kom dit så blev det att åka vatten skidor jag kom upp på andra försöket men stog upp på 4 :D Sjukt kul va det men fan vilken träningsverk man får har det än... På onsdagen gick vi upp vid 10 och drog ut med flotten på sjön och softade där lite sen åkte jag hem. Idag har jag jobbat sen så blev det övningsköra lite fan va grym jag va första gången jag växla och fick inte kärringa stopp en enda gång och körde typ i en timme :D efter det blev det gekås köpte lite softiga saker :) När vi körde hem hämta vi Casandra på vägen och Pelle Johan och Rickard kom förbi vi drog till donken ( bilder kommer ) sen hem till Pelle snackade lite om 15 och 16 augusti vilket ska bli GRYMT!!! Och nu ligger jag här i min säng och ska sova bloggar mer imon för slutar nog tidigt PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0