The day

Ja igår så jobbade jag till fyra sen blev det hem och fixa allt inför tältandet drog till Casandra där vi mötte upp några :) Sen till ringsegård och sätta upp tält det var typ ba jag och Casandra som satte upp tältet för de andra va lite tröga ;) Sen blev det gilla, gitarr, Musik och ett jävla snack! Mario kunde ju då inte sluta snacka så jag var ju då vaken hela tiden vi gick upp vid typ halv 7 och packade ner alla saker sen blev det att dra till donken! Asså har nog inte haft så kul på länge och mysigt var det med! Nu har jag ju även vart med Julia Lydia och Gustav :d mycket trevligt har det vart måste göras om snart!




















Underbara dagar men nu ska jag sova god natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0