Bree Tanners andra liv .

Nu tänkte jag skriva lite vad jag tycker om boken.
Jag läste ut den på endag och det jag blev mest besviken var att den var så tun vilket var lite keligt, men själva innehållet var så bra. Denna boken var riktigt bra bättre än andra boken verkligen för man fastnade i den och ville bara veta vad som händer här näst, precis som i hennes andra böcker. Men jag förstår inte varför den har fått så dålig kritik för enligt mig var den riktigt bra beskriven och riktigt bra beskrivet var det i boken man föll typ in i boken eller vad man ska säga :)
Mycket mycket värd att läsa enligt mig. Har ni chansen ta den!



Blir nog inte så mycket mer skrivande idag efter som jag snart ska iväg och imon ska jag jobba börjar 10 :'( så bloggar sent imon tyvärr PUSS♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0