:D

Just nu sitter jag och min bror och spelar wii fit eller ja står ;)
Tänkte ge en liten bedömning om detta.

Vad jag tycker
  • Det är sjukt roligt vilket är bra.
  • Man får bra spel med från början det är ganska många så man lär inte tröttna i första taget.
  • Sen finns det yoga och lite annat sånt så man förbränner ganska mycket kalorier bara genom att spela vanligt roliga spel med, sen kan man ju även jogga och en massa skoj.
  • Sen är det bra för alla åldrar för det finns alltid nått spel som passar de yngre eller äldre.
  • Det är verkligen ett måste om man inte prövat!
  • Det kan va lite jobbigt för de som har det litet för denna bräda behöver lite utrymme
Betyg
Får det bästa av det bästa för jag ser inget dåligt me det, mer än att man behöver plats runt om och för plattan.
Så 10 av 10 möjliga.

Spel lägen
Enligt mig så är detta ett spel som man kan ta upp när som vid en tv, men kanske inte om man har fest för lite ömtåligt är det ju. Så om man kommer hem från skolan och känner att man vill träna men bara lite så går det bra att spela. Ja det finns nog inga dåliga tillfällen för att spela skulle jag tro :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0