Everything is so awesome right now!

Och en tjej som har gjort detta möjligt är:



En helt fantastiskt och helt sjukt grym person. Hon är en sån vän som alla borde ha eller va, hon finns alltid där bryr sig så fort det är nått litet som stort. Så fort hon ser att jag har skrivit nått på bloggen facebook med mera så smsar hon alltid och frågar vad som hänt. Det känns så bra att ha henne och hon är värd det allra bästa helt klart! Sofie är en så person man kan lita på i vårt och torrt, hon e stark och en person som man känner för att berätta allt för även en sån vän man litar på till tusen.

Jag och Sofie har gått igenom en del som har vart sjukt svårt mest för henne men ändå är hon så stark så att hon blir vän med mig och vi försöker glömma det som hänt. Det är så klart svårt men vi finns nu mera för varandra jag förstår inte hur hon klarar det men hon är underbar och stark som f a n för det är inte många som klarar av något sånt. Jag vill aldrig förlora henne för nu mera är hon en del av mig och hon kommer alltid va den som är där för mig.

Har aldrig mött en sån person som är så lik mig. Det finns inga ord för hur bra denna tjej är. Men hon är inte värd att bli sårad eller ha skit vänner som tar henne för stunden för hon är ingen sån person. Jag ville bara säga detta för är grymt glad att ha henne i mitt liv vi har haft så kul tillsammans nu den senaste tiden och vi kommer ha grymt kul en lång tid framöver!


Tack för att du finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0