Helgen

Kommer massa bilder sen när jag orkar lägga upp dem ;) Har la vart en lite si sådär långhelg men varför behöver vi ju inte ta upp ^^
Men har inte bloggat för har inte mått bra allas så ville inte ta ut min ilska på bloggen :)

Men i Fredags så blev det att jobba SJÄLV i köket på mitt jobb trodde jag skulle dö helt seriöst, men jag fixa det :D Efter det så kom Maggie och Casandra hem till mig och vi fixa oss sen drog vi på förfest hos Jake sen blev det party hos Nebojsa för han och Patrik fyllde år så Grattis till dom!

Lördag
ojoj ja man mådde ju som man mådde ;) men träning klockan 11 blev det sen tåg till Varberg för att softa hos San vid 5 men Maggie och Elin Det va mysigt. När vi kom fram softa vi grilla och drack (a) HAHAHA Lyckad kväll som alltid och ett plus va Frida och Elin som inte brukar va med men toppen va det verkligen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0