Jag vet inte vad jag gör för fel.

Men nått är det för jag sabbar bara för mig hela tiden. Men en sak jag inte förstår är varför jag alltid blir lämnad. Typ när man är några vänner och umgås några stycken så är jag med i början sen till slut blir jag som luft ingen frågar om jag ska med och för söker smyga med saker bakom min rygg, sen när man väl är med så känner man sig sjukt utfryst och som luft. Det har verkligen hänt mig hela tiden rakt igenom mitt liv vet inte vad jag gör fel men aja folk pallar nog inte me den jag är ba. I guess that's how it is.

Bilder från igår kommer senare

Kommentarer
Postat av: mamma

Du är så värdefull !!!! Du gör verkligen inget fel ! Och de som behndlar dej illa är inga riktiga och verkligen inga ärliga vänner ..Du är så snäll omtänksam vill vara alla till lags ..Du mår dåligt när andra mår dåligt och gör allt för att alla runt dej skall må bra ..Se nu till att strunta i de som bara gör dej illa lovar dej saker m.m och de som bara vill dej ont ...Slösa inte energi på energitjuvar de är inte värda det ..

Du är en helt otrolig go tjej som är omtänksam och som bara vill att folk skall må bra . ÄLSKAR DEJ OCH ÄR STOLT ÖVER DEJ KRAM MAMMA

2010-05-30 @ 01:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0