Sandra Kommenterar!



Ja jag har haft detta på huvet ett bra tag nu så varför inte bara skriva om det :) Så här kommer det.

Idag skulle jag vilja kommentera det här med att man har sånt sjukt bra självförtroende på internet ja på typ FB eller blogg o man nu har det, men sen kommer det till verkligheten då personen inte har nått självförtroende alls och e sjukt osäker på sig själv.

Skriver hela tiden fan va snygg jag är och jag är bäst och en massa såna saker som de aldrig skulle säga i verkligheten. Men jag förstår mig inte på sånt folk efter som andra tycker ju bara att det är töntigt när det vl träffar personen och märker att den inte har det självförtroendet som den utspelar sig för att ha på internet.

Jag förstår att det kan va skönt att sitta där bakom en datorskärm och ba våga skriva jag är så jävla het men på samma sett förstår jag det inte för jag skulle aldrig kunna sitta och skriva sånt och sen träffa en person som då läst de jag skrivit för det är ju sjukt pinsamt.

Nej men tycker inte det är okej att va så stolt kaxig och sånt på internet om man är så osäker på sig själv egentligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0