Vart tog somman vägen.

Fan va kallt det är ute asså :O Helt galet helgen va ju super varm men men det kommer la snart igen hoppas jag :) Nu har jag äntligen gjort klart mitt hotell fan va nice det blev alla kommer vilja bo där jag svär :D Sen nästa lektion blir det taco och film soft som FAN älskar min skola klass och lärare trivs som fan!
Efter skolan ska jag nog packa ner lite hemma i huset vi flyttar ju fan snart.


Gillar dig som fan du förstår mig och hjälper mig du sviker inte och håller vad du lovar än vän jag hoppas på att ha livet ut!


14 dagar kvar tills skolan är över!


20 dagar till flytt

36 dagar till eclipse

Kommentarer
Postat av: Mamma :-)

FLYTTAR VI OM 20 DAGAR ?????? HJÄLP NU FÅR JAG LITA PANIK KANSKE BORDE BÖRJA PACKA SOM SAGT !!!!!! HJÄLP !!!!

2010-05-24 @ 10:40:12
Postat av: sofie

DU ÄR BRA SANDRA!

JAG SVIKER INTE!

<3

2010-05-24 @ 16:12:40
URL: http://soofiiiiiiiiiiiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0