Allt och inget!


Denna gången ska det inte bli fel :) För denna gången blir det faktiskt bara snack om mig ego kanske men aa..

Jag kommer inte orka blogga nu på ett tag för det händer så mycket just nu.. Min mamma får reda på allt jag gör 5 min efter jag gjort det och det är sjukt läskigt. Senast idag bråkade jag med henne. Det började så här.

Marie skulle åka iväg i en vecka och mamma vägrade att jag skulle bo där så länge... Så blev väckt idag av att elin kommer in "Sandra du ska till soc nu " hur kul e det att vakna till det jag hatar att vara där. Men gick dit och det blev väldigt känslosamt efter som jag fick förklara allt igen.. Men det verkade iallafall att dom tog det seriöst, vågar inte riktigt säga vad vi kom fram till efter som jag inte riktigt vet hur mamma får veta allt.

Men sen så ringde ju mamma mig idag vilket var sjukt jobbigt men jag va stark och gav tillbaka.. Hon har tydligen köpt en lite ny hund nu med bara för att få tillbaka mig eller såra mig efter som jag har tjatat om det hela tiden när jag bodde där. Sen gör hon ju allt för att förstöra för mig så hon har ju ringt till skolan och sagt en massa men jag slutade lyssna och slängde iväg mobilen.

Men jag får hoppas på ett bra lov ändå :) Jag e stark i detta för jag ska ha det så som jag vill för det är bara jag som vet vad jag mår bra av. Så all min kraft kommer gå åt att orka detta just nu så kommer inte blogga så mycket och kommer vara ganska, vad ska jag säga mystisk i vad jag ska göra xD Men nån gång ska nog detta lösa sig :)
Keep on going




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0