Finns folk som e förr goa asså ;)

Nu har jag kommit hem jag lever även om min läpp gör ont ;) Haha kul kväll asså har vart helt galen hela kvällen.

Först va vi hemma hos Johan och softade lite spelade dator och jag och Fidde satte oss och spela halo ( tror det stavas så ) Sen drog jag och Sofie till Halmstad vid 11 och hämtade hennes syster galen bilresa asså haha fett flumm det jag kan säga är aaaa! men sluta skrik jag blir ju rädd då xD Efter det så åkte vi till Sofie där Fidde och Johan sedan hämtade oss, och vi körde då till Rickard där jag då fick ett litet olyckligt slag av Sofie haha fett kul va det.
Imon blir det bowling så nu ska jag sova så jag har orken till det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0