Hemma :)

Idag snöade det när jag kom till halmstad underbart verkligen men nu är allt borta :( Va ganska kul i skolan idag vi blev klara fort ändå då slappade vi underbart. Nu väntar jag på att mormor ska komma hem och säga att mina kläder har kommit ;) Sen att vi ska åka och kolla skor.

Efter det ska jag till Julia och va med henne och Lydia sen vid 8 halv 9 ska jag åka till Alexx. Jag vet att jag borde lyssna på alla mina vänner och på Mormor när hon säger att jag ska lägga ner det och gå för att jag måste tänka på mig själv just nu. Men jag e inte en sådan person som bara lämnar någon när det hänt nått eller om de behöver hjälp utan jag hjälper så mycket jag kan istället och det tänker jag göra nu med. Vet att jag säkert kommer bli besviken men tänker inte släppa detta igen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0