Kvällen :)

Nu har jag kommit hem underbara Adde körde hem mig :)

Jag åkte ju till Johan vid halv fem, tror ni inte att det stpr en älg på gården när vi kommer där med bilden eller fan va stor den va :O Haha sen väntade vi in alla och körde till Halmstad på 8min ;) slå de ni! Vi hämta ut biljetterna och lite så, filmen va as bra trodde verkligen inte det men fan va bra den va.

Efter det så drog vi till slöinge där vi käka och diskuterade vad vi skulle göra sedan. Vi hade en lite klubbtävling (a) sen kom vi fram till att vi skulle va hos Johan. Så Adde (Adde Rickar Johan S ) drog och fixa tv och spel medans vi (jag Johan Fidde Frida och Sofie )drog till Johan. Sen spelade vi tecken tjejerna mot killarna och vi tog dom !!! Grymt som faaan :)

Sen kollade vi på lite filmer och så och nu e jag hemma. En underbar toppenkväll 100av10 poäng vissa saker kunde ju vart smidigare och gått enligt planerna men det va underbart ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0