Helgen :)

Frdag: Körde jag till Halmstad vig 3 tiden och va med Anton och Sebbe till typ 7 tror jag sen åkte jag till Gabban :) Det blev en mysig kväll med mycket snack allt från vad som skapa oss till politik sjukt härligt vart de!

Lördag: Vaknade hos Gabban vid typ 12 vi drack lite kaffe sen gick jag till skolan vid kvart i 2. Efter som jag skulle jobba med treorna vi skulle ha kvällsöppet :) Mycket mysigt blev det allt men mycket skämt och bilder. Vi vart klara vid 9 tiden då vi åkte till Fidde där han Johan Johan S och adde väntade. Trodde vi när vi kom till Fidde då hade dom kört in till stan -.- Så där stog vi ute i klan frös och va kissinödiga x)

Men då utmanade Frida ödet lite så det blev snöbolls krig :D När vi var blöta och trötta så gav vi upp och då kom vi på att vi skulle bygga en snögubbe backom Fiddes bil. Det slutade med att det blev 3 :D När killarna kom så bytade vi bilar och körde till Kvibille för att ha lite kul ;) Det är där videosarna kommer in! Fidde fick till några riktigt gryma och som jag sa igår skrek jag av lycka!

Tack för en underbar helg!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0