Merci ♥

Ja nu sitter jag här i mitt rum med datorn i knät och äter min underbart goa merci choklad :) Har nyss fixat lite recept till Maries 50års firande de ska bli riktigt roligt att avsluta lovet med det. Nu ska jag nog snart traska iväg till Hoffe för har inte nått för mig.

På fredag kommer mitt packet kommer va den lyckligaste flickan i hela världen om den kommer då men vad det är säger jag inte ;) Ni får veta det på måndag eller tisdag hihi..

Detta lovet har gott fort riktigt fort men jag har haft det bra och lugnt, vilket jag verkligen har behövt känner mig inte utvilad men känner ändå att jag har energi. Vilket jag inte haft på ett tag, och jag har ju bloggat ganska dåligt men det är just för att de hänt så mycket så jag har inte orkat men nu bättrar jag mig hoppas jag :) Ska sluta skriva nu haha blir ndå inte typ bra haha men ni får ha en bra dag så hörs vi sen eller imon.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0