Det är nu 267 dagar kvar tills jag fyller 18, men har redan nu börjat planera efter som min vänner inte riktigt går ihop ;) Så tänkte dela med mig av mina planer.

Jag fyller en Onsdag och efter som de är lill lördag så ska jag och Casandra gå ut :) Sen på fredagen där ska jag fixa någonstans i Halmstad som man kan förfesta på med mina vänner i Halmstad då och sen gå ut. Sen på lördagen blir det fest firande hos mormor och morfar skulle jag tro då jag ska bjuda alla mina gamla vänner från Falkenberg som man inte vart med på år och dar, sen utgång. Ofta inte de typ låter awesome :D

Jag vet att det är långt kvar och så men efter som mina vänner inte funkar så bra ihop så måste jag ha en plan, för jag vill att det ska bli så bra som möjligt efter som min 18års dag betyder fett mycket för mig :)

Måste ju ha lite roliga/onödiga inlägg ibland ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0