Sjuk kul utekväll!

Asså de va så grymt kul igår. Vi var först hos Maja, jag kom till henne vid 6-7 alla andra kom typ vid 8 då drog jag Gabbi och Maja i oss två pizzor ( vi dela på 2 ) sen började jag fixa mig. Dom som va med igår va Maja Gabbi Ellen Emilie Sara och Alexandra. Vi förfestade hos Maja till 11 då vi tog bussen in till stan.

Vi blev dock stoppade av polisen men det löste sig :) Så vi drog då till escobar och satt där först med Nicke Kalle och Sebbe. Jag köpte en tequila jogubb shot fett go va den! Sen köpte jag även en öl, sen fick jag 2 sånna shots en eller två cider och 2 öl :) riktigt snälla pöjkar!

Efter att vi satt där ett tag kom Danne Tony och tomy riktigt roligt va det. Vi stanade la till typ 2 tror jag sen skulle vi hem till Sebbe på efterfest men Maja skulle upp tidigt stå vi drog alla till donken, sen velade lite på om vi skulle med eller inte men de slutade med att vi tog taxi hem till Maja.

En underbar kväll med gött folk!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0