:)

Hej det va ett tag sen nu men här kommer lite förklaringar.
I onsdags så va vi inte på bio bara för att Hampe skulle spela Tibia -.- ååå va arg jag va.. Men Putte sov hos mig vi kom hem typ halv 12.

Torsdag :D

Då började dagen med att åka till skolan vid 11 för började vi började 12 med att bowla. Det va kul Elin fuskade HEHE. Sen när jag kom hem så kom min underbara pojkvän till mig och berättade att vi skulle gå på New moon då för vi hade 2 månader. Jag blev sjukt glad och sen sove vi hemma hos honom.

Idag

Nu sitter vi på Engelskan som inte går så bra för mig idag x) men men Haha. Sen efter skolan ska nog Casandra sova hos mig !!! WIIIIIEW hihi fett skoj.
Bloggar sen lägger även upp bilder sen bowlingen då :)

Keep reading

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0