Lite av min önskelista :)

Jag själv vet typ inte vad jag önskar mig, jag tycker sånt är svårt kommer på saker på vägen typ men några grejer vet jag.

Denna rosa svea väskan önskar jag med sjukt mycket.


Såna här WESC JL hörlurar vill jag ha (a)


Och så önskar jag mig en svart jacka typ en sån här men inte riktigt ( Sandra är fett kräsen )


Björn borg trosor har jag även önskat mig av min mamma men inte dom på bilden det ska va med lite färg ;)


Sen typ det vanliga smycken, pengar, rosetter till håret solkort hade inte vart fel sen blir jag ju glad för det mesta och det är alltid kul och få oväntade presenter.

Mina bästa julklapps tips kommer lite senare när det börjar närma sig lite till ;)
Ställ gärna fler frågor :)

Keep reading

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0