God morgon :)

Heej :)
Idag skulle jag ju åkte med Amanda till öppet hus men jag somna om... Så typiskt mig jaja men fick lite extra sömn så jag orkar spela idag. Ligger i sängen just nu funderar på att gå upp eller jag funderar inte jag måste gå upp haha. Det är bara orken som fattas.

Dagen saker som ska göras:
  1. Innebandy match samling klockan 11.
  2. Kommer hem vid fyra gå ut med hunden.
  3. Sen ska jag ta mig till min underbara pojkvän.
  4. Kolla på film.
Och kommer självklart blogga med ^^
Men ha det bra så länge.




Puss hej

Kommentarer
Postat av: Tobias Andersson

WOOOOHOOOOO

2009-11-14 @ 13:41:21
Postat av: amanda andersson

MIN SNYGGING SOM äLSKAR ATT SOVA HAHA! ;)

2009-11-14 @ 23:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0