:)

Nu e klockan snart tre och vi är fortfarande uppe ;D Börjar bli lite trötta nu asså men skrattar som fan fortfarande åt filmen fy fan va rolig!
Imon blir det att åka hem till mamma en stund och fixa lite inför flytten har jag glömt att säga men ja vi ska flytta tyvärr fortfarande i Falkenberg ;) men va fan det blir billigare och bättre balkong på rummet e fan nice ändå! Sen efter det så blir det nog att dra till pojkvännen en stund eller så :)
Att va ny kär i sin kille när man typ har ett halvår känns så jävla bra! Förstår inte hur man kan vi det men det pirrar i magen så fort jag ser han och när han pussar mig heeelt otroligt gött får jag lova.


Aja men nu ska vi sova Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0