Film omdöme!

Okej har set alla fyra filmer nu så tänkt ta lite omdöme nu.
Tänkte börja med

4plats kom

Den va la helt okej bra musik och så, men sjukt seg och hade inte så mycket att bjuda på hade mycket större förväntningar. Den gick lite för fort fram man fick nästan ingen koppling men helt okej ändå. Det va bara det att jag hade för höga förväntningar.

3plats kom

Så se värd den va verkligen bra. Det som älskar dans filmer älskar denna helt galet coola steg och grejer. Denna film fick en verkligen att tänka till och man blir väldigt rörd iallafall jag. Men helt klart se värd!

2plats kom

Kunde inte välja om denna skulle komma trea eller tvåa men tvåa blev det. Har redan sett den innan vilket fick mig att tveka, men det är verkligen en av mina favoriter älskar spänning kärlek bråk och dans samtidigt heeelt fantastisk. Men den är även väldigt grym men sjukt bra gjord och man vill bara va med i filmen och visa dem. En film ni måste se ni kommer inte bli besvikna.

1plats kom

Självklart en av mina favo filmer helt galet bra film! Redan i början blir man helt galen va den. Detta är även en dans film, jag ville bara ställa mig upp och börja dansa göra ett eget crew man blir riktigt taggad eller jag blir det (a) Gillar filmens attityd och den har ett bra budskap. En klockren etta!

Nu ska jag ut men hunden och sova hörs imon Puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0