Gillar inte att blogga just nu.

Men jag gör det för söta Casandras skull ;)
Idag försov jag mig ganska gött, mohahaha men drog till skolan ändå vi gjorde inte så mycket idag faktiskt. Sen efter skolan blev det prof möte/fika med Olivia Gabbi och Maja kom hem typ nyss. Helgen är full av överaskningar ska nog ta och berätta vad jag ska göra idag för kommer inte hinna blogga i helgen men ska försöka ta lite smyg kort.



Som ni ser bir det en fullbokad helg ;) Men det ska bli sjukt kul med allt faktiskt kommer ju va med mina gryma vänner hela helgen. För fredag ska söta Amanda klippa mig. Lördag blir det jobba men Alexandra sen fira Elin med alla sjukt bra tjejer. Söndagen tänker jag inte avslöja ;) Men kommer bli grymt hoppas jag på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0