Sandra kommenterar



Det här med den sanna kärleken och att det finns en för alla, det är ju något nästan alla tror på eller ja dom flesta iallafall. Men när det kommer till ens första kärlek det tror dom flesta på med, men det är inte dit jag vill komma utan det här med att ens första kärlek är den sanna kärleken den just för dig det är det nästa ingen som tror på och om man säger att man tror det är den där speciella för en får man en sån där du är dum i huvudet blick och massa liknande kommentarer.

Jag har kommit i just den situationen. Jag har bara vart tillsammans med min kille i snart 4 månader men jag börjar gilla honom mer och mer, det jag känner för honom nu kände jag inte när vi blev tillsammans. Utan jag gillar honom mer det är svårt att förklara, men jag nästan känner på mig och vet att det kommer hålla länge och jag vill verkligen att det ska va vi till slutet.

Men jag stör mig så mycket på kommentarerna om det nu finns en för oss alla varför kan det inte va den första? Det kan ju faktiskt hända så varför vara så negativ till det? Okej det kommer bokstavligt talat va så för livet men ändå man ska ju lita på sitt hjärta eller hur? Så till er som inte vågor hoppas för vad andra kommer tycka skit i dom det är ju du som vet vad du känner och ingen annan inte sant.

Ja det va ba det jag ville få ut ^^ så puss på er :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0