va inte igår ;)

Sitter hemma hos Mackan nu han e bäst ;) hihi flytten går fint ba det att jag då inte fått internet än då vilket döööödar mig men vad ska man göra, jo sno andras ;) Life gose on men det är inte lätt när det är svårt.
Haha jag flummmar lite. vet inte vad som händer idag men blir lite för fest hos Mackan sen får vi se vart kvällen har att bjuda på.
Va klass fest igår som inte vart så lyckad men kul att alla kom vi ragga upp lite nya softa killar en kille hette Jens som va soft snackade med han stor del av kvällen sen en annan som heter Hampus skulle träffat an idag men neeej. Börjar jobba imon till Onsdag och på tisdag blir det ...... ECLIPSE!!! vilket ska bli underbart Sen kommer Alexandra till mig nån dag med.
Sen det bästa av allt Casandra och Maggie kommer hem på MÅNDAG!!
Bloggar nog lite mer ikväll sen PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0