Hemma

Efter en lång och unken dag fick åka buss hej själv skoj ;) Men jag och Lidas började smsa fett kul va så längesen har saknat den pöjken som fan!

Sen vill jag bara kommentera en sak: Jag söt mig sjukt mycket på folk just nu, för jag tycker inte att det är mitt ansvar att höra av mig när jag har gjort det alla år innan. Fattar inte hur folk kan skita i en bara för att min inte hör av sig när de ALDRIG har gjort det söt mig något sjukt för man dissar inte folk så. Sjukt jävla töntigt!

Men nu ska jag packa till kvällen men kommer inte kunna blogga tyvärr för vi kommer inte ha nått internet men ska ta bilder som ni får se imon istället :) Nu måste jag rusa ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0