Casandra <3

Men nu ska jag ta och sova det blir en lång dag imon utan fika -.- Inte okej men ska va med min älskade bästa vän Casandra !!! Tänkte ta och skriva några rader om dig min vän :)

Casandra Johansson
Casandra och jag har kännt varandra sen 6an och har vart bästavänner sen dess med, men det har ju haft sina upp och ned gångar. Denna tjej får mig att skratta när jag behöver det och kan säga till om hon inte gillar saker jag gör. Vi har hjälpt varandra i vårt och tort, jag har kört moppe till henne när hon har behövt prata och hon har kört till mig. Vi har stått och källt på varandra när vi behövt det och gråtit tillsammans när vi behövt det. Känns så bra att ha en kompis som man vet att man kan va utan men ändå har kvar som alltid finns ett samtal eller sms bort hur mycket man än bråkat.
Jag vill bara säga Casandra jag älskar dig och saknar dig just nu efter som vi vart ifrån varandra <3

Kommentarer
Postat av: casandra luktarasgott johansson

Bebiiis! älskar dig & vi måste ses snart. <3

2010-11-24 @ 21:16:05
URL: http://www.caszzhot.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0