Nu ska jag och Casandra ha the talk ;)

Ja det har ju hänt en dal denna helg tänkte skriva lite om det.

Fredag: Börja med att jag skulle ta det lugnt inför lördagen men när jag stog i duschen fick jag först sms av Alex: kom till garaget. Casandra: kan vi hitta på nått ikväll. Johan ek: kom på fest!. Haha så det blev inte en sån lugn kväll börja med att jag drog till Alex och Hoffe sen gick vi vidare för att möta Casandra och drog på festen. Precis när det va som tråkigast så kommer Adde in jag blev fett förvånad trodde aldrig att han skulle vara där haha. Men efter det så drog vi vidare till en annan fest som Johan och Rickard körde oss till :) Vi va där ett bra tag sen drog jag och Casandra hem men på väg så träffade vi Johan Rickard Adde Rebecka Klara och Johan s så vi stannade och snackade lite med dom hahaha så jävla underbart roliga! Sen cyklade vi vidare hem och sove. Det va min lugna fredag det ;)

Lördag: Vi vakna vid en halv 12 och ba softade lite till 1 då jag åkte till mormor och morfar för att äta och planera dagen. I början så strula allt till sig men till slut så körde mormor mig till Alexandra och vi fixade oss sen körde hennes pappa oss till emilie. Sen blev det en underbar fest! Efter det så drog vi och åt sen till Maja för att jag missa bussen men sen ringer Alex och säger att dom e på väg till Halmstad så de hämtade mig sen åkte vi hem.

Idag: Har jag bara tagit det lugnt och legat i soffan kanske vart lite bakis ja x)

Men ska nog sova snart ta och lägga mig för e förkyls och har cp ont i halsen får se hur jag mår imon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0