Enu en toppen dag :)

Vaknade upp hos hoffe vid 2 tiden sen ringde Casandra vid 3-4 och sa att jag skulle med henne hem. Så vi åkte till henne käkade sen fixade vi oss lite och jag fick en awesom julklapp av henne :D Den bästa jag har fått och tro mig detta är ett stort steg från vad jag brukar få ;) Ska ta kort på den imon så ni får se. Sen kom mormor och hämta oss så vi drog hem till mig jag sprang in byta kläder sen körde hon oss till Hoffe.

När vi kom dit så va dom inte där (a) så jag gick till hans far och bad om nyckel. Elin och Natta kom och gjorde oss sälskap, sen när Dahl och Hoffe kom så dampade vi lite goa som vi är kollade på massa roliga klipp. Sen kollade vi film och jag dör typ än va skräck film och jag får typ flipp när jag kommer på de blir så jävla rädd ^^ Och nu e vi här hemma.

Skola imon vilket både suger och e awesom får nog paketet imon med topen dag. Sen får vi se om jag e singel imon eller inte ;) Mohaha mycket privata saker man inte skriver om asså (a) Men nu ska vi sova så hörs imon.


I really like you♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0